Inomhushallen

Regler för att vara i hundhallen

Tänk på att klubbens kursverksamhet går först så kolla gärna i vår kalender om hallen är ledig innan du åker och tränar.

– Årskort (gäller per kalenderår) 1500 kr/person (+400 kr för ytterligare en familjemedlem).
Årskort kan endast köpas av klubbens medlemmar.
– Vill du träna någon enstaka gång kostar det 200 kr/gång och då i sällskap med någon som har årskort. Betalning sker INNAN träningstillfället.
– Toalett och rinnande vatten finns i huset bredvid.
– Sopor / hundbajspåsar slängs i containern märkt restavfall.
– Ordningsreglerna som finns uppsatta i hallen ska följas (du kan se de nedan på denna sida också).
– Det är mycket viktigt att du inte rastar din hund på området och OM det skulle ske en olycka är det självklart att du plockar upp efter din hund! Vi är väldigt tacksamma att vi får vara på Hagmyren och träna och vi vill gärna få vara kvar.

Betalningen märker du med ditt namn + INOMHUSHALLEN2024. Bankgiro och swishnummer hittar du längst ned på denna sidan.

Öppettider i hallen
Måndag – fredag kl 06.30 – 21 .30 infart via stora grinden
Lördag – söndag kl 06.30 – 21.30 infart via stallbacken

Kursverksamhet KAN ske följande tider och då får ingen träning ske

Tisdagar, onsdagar och fredagar mellan 19.00-21.30.
Lördagar och söndagar mellan 09.00-12.00.
Dagtid vardagar.
Hallen kan även vara bokad vissa helger när vi bjuder hit externa instruktörer att hålla kurs.
Eget ansvar att hålla koll på bokningarna i kalendern på klubbens hemsida, en kurs kommer läggas ut i kalendern i god tid innan start.

Vid frågor så hör av er till nån i styrelsen.

Ordningsregler i hallen
– Vi har ett städschema för hallen där varje betalande medlem har en tilldelad vecka, vad som ska göras finns lista på i hallen
Inga uteskor är tillåtna inne i hallen
Torka av tassarna